"Det är väl Boland i ett nötskal ändå!"

Så sa min Linda i går om att hon började skolan i måndags och jag börjar i morgon. Men det blir väl så på en skola med 1500 elever att man kanske vill ta emot ettorna tre dagar innan tvåorna och treorna... Det ska faktiskt bli rätt skönt att börja igen, det som skrämmer mest är att vi bara har ett lov på hela terminen ju! Fast i början av oktober ska ju jag och klassisarna till Itaalien på utbyte :D Bologna, här kommer vi! Får väl läsa på lite om stan... Och gissa vem som minsann tänker söka till skolmusikalen... (psst: jag) Det har jag ju typ velat sen jag sökte till gymnasiet över huvud taget, men bara tvåor och treor får vara med i musikalen. I går när jag var på musikskolan för upprop och fördelning av lektionstider för flöjten så typ skrattade föräldrarna och barnen åt att jag inte hade börjat skolan än... Nu har jag laddat ner några låtar och hittat en gullig låt från Trolles trafikradio. Lär ju lyssna på lite musik under resvägen i morgon. De flesta ensamma promenader passar bäst med musik :D Nu ska jag sno lite av brorsans kladdkaka. Puss å kram, julegran.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Karro jag e FETT avis på dig... Jag vill OCKSÅ till det förlovade kärlekslandet Italien!

2007-08-24 @ 19:10:45
URL: http://superflysister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0