Diskus i mitt hjärta

För ett tag sen så kom jag hem från Diskusmötet här på hemmaplan, Raststället i Knivsta ;D Vi har haft skitkul även om vi haft rätt lite mötestid eftersom vi haft besök från förbundskansliet. Men fan vad kul det är att sitta i Diskus! Fast vi kom fram till i morse under mässan i Knivsta gamla kyrka att vi banne mig inte passar bland folk och särskilt inte när vi är trötta... Jag gick och la mig typ halv två båda nätterna, somnade runt två och alarmet ringde halv åtta. I natt var det dock mer extremt knasigt. Jag vann förresten över Matilda i TP, fast Johanna var med mig innan, line med Matilda och Edvard själv innan alla utom jag och Matilda gått och lagt oss. Vi gav upp, men jag hade tre tårtbitar och hon bara en :D Det är nog tur att jag inte börjar skolan förrän på torsdag så att jag kan vara lite mer utvilad än om jag varit etta och skulle börja i morgon...

Min stackars farmor hade åkt ner till Jönköping för att fira sin 65-årsdag med några släktingar till farfar och massor av andra, hon blev så förvånad när det visade sig vara ca 20 pers där bara för henne! Men när hon var där så fick hon åka ambulans in till sjukhuset. Hon har pacemaker och åldersdiabetes och har tydligen blivit felmedicinerad för båda i TVÅ ÅR. Medicinerna hade nött rätt rejält på magen tydligen... Hoppas att hon får någon typ av skadestånd eller ersättning, efter två år borde de väl ha kollat så att de inte överdoserar? Stackars farmor fick i alla fall mycket besök, nu ligger hon på en sal och har telefon så att hon kan ringa. Inte så kul heller att hamna på sjukhus i Småland istället för på Akkis hemma i Uppsala. Hoppas att hon kryar på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0