Fortfarande lite bitter...

.. men nu är det i alla fall helg. Jag får väl stå ut med konstiga blickar och sånt eller se till att faktiskt käfta emot. Dessutom så kanske jag kan fixa PA som föreläsare till en lektion i Internationella relationer. Han har varit i krigsdrabbade länder och sett hur det verkligen är, och ett plus är att han är en av de coolaste prästerna jag känner. Är det någon som har fördomar om att präster är tråkiga så borde han nog krossa varenda en. Jag ska fråga honom och om han gillar förslaget så skulle jag ge honom lärarens telefonnummer.

I morgon ska jag troligen gå på avskedsfest hemma hos Kattis innan hon åker till Costa Rica i tre månader. Gissa om jag är stolt över min duktiga tjej? Sen hinner jag förhoppningsvis ut till mormor på kräftskiva också. Avskyr det faktum att inga bussar går dit!

JA! Jag kan ju kolla om det är PA som håller mässan på söndag... Då kan jag ju gå dit och smöra lite... Så kanske jag kan simma lite efteråt, jag ska börja träna tänkte jag. Men det är så jobbigt att träna när man redan har så många "extra tyngder" att släpa på.

Nu ska jag försöka ha fredagsmys med syskonen. Hoppas att de inte ätit upp gifflarna!

Kommentarer
Postat av: Linda

Såja Karro, det är bra. Börja träna lite... vi kan simma lite ibland, när jag har råd... hihi =P Jag försöker övertala mina päron att köpa simkort till mig , så vi får se hur det går... annars tar vi promenader, om det där andra löser sig det vill säga... see you at kattis' place. =)

2007-08-25 @ 12:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0