SÅM, fransmän och bad i ösregn

SÅM flöt på även efter den där första kvällen, och andra kvällen var vi på en SÅ vacker mässa vid Lule Älv. Jag har nog aldrig varit så trött på ett årsmöte.

Typ dagen efter att jag kommit hem så fick jag ett SMS från min Linda. Hon undrade ifall jag ville bada med henne, Bruno och Guillaume. Gissa tre gånger? Vi handlade lite fika på ICA (RIM!) och mötte sedan de två franzozerna där de satt och väntade. Självklart började det regna när vi väl kom fram till Särsta, så vi satt ett tag på altanen utanför den stängda kiosken, käkade vindruvor och jag spelade nåt spel som inkluderade att kasta en kniv i marken (KUL!) med Guillaume. Sen var det ett kort uppehåll då vi började byta om, men när linda och jag var klara så reganade det igen. Vi sa att nu jäklar badar vi i alla fall och så kastade vi oss i vattnet trots ösregn... Vi simmade ut till hopptornet och kastade i varandra och hoppade. Efter ett tag så flyttade vi in våra grejer under anslagstavlans smala tak eftersom handdukarna var nästan lika blöta som vi, åt upp munkarna och äpplena och böt om. Senare på kvällen skjutsade mamma in mig och Linda till campingen i Uppsala för att träffa dem igen. Vi gick in till stan och träffade en fransk kompis till dem och så tog vi en promenad i vår vackra men just då lite halvdöda stad. Vi satt en stund på campingen innan mamma kom och hämtade hem oss igen. Gosh, vilken härlig dag det var!

Nu får jag skriva mer en annan gång. Diskus ska ha möte i Knivsta i helgen, jag jar nyckeln till Raststället och om två timmar och en kvart ska jag handla mat med Johanna och Matilda. Dags att komma in i duschen alltså!

Kommentarer
Postat av: Linda

Detta var en härlig dag ;) Nicolas var trevlig och Guillaume&Bruno lika söööta som alltid =)

2007-08-19 @ 12:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0