Eko!?

Ni vet såna där dagar då man vaknar och ingen är hemma och man vet var alla är? Det här är en sådan dag. Jag misstänker att de har åkt in till stan, fast inte brorsan. Det löser sig nog.

I natt spelade jag Sims till typ 2, vilket inte alls var meningen egentligen... Sen rotade jag fram mina franskaanteckningar och började plugga till Genève. Jag kan ju ändå lite franska! Och med lite hjälp från frivilligt offer och en bok och en cd så skulle jag nog kunna lära mig mer utanför skoltid. för ingen jävel på skolan vill ju läsa steg 2! *bitterheten osar*

Nu ska jag nog passa på att spela ännu lite mera sims när datorn ändå är ledig, för sen kommer ju resten av bandet hem.
PUZZ(lite fjortisvarning där!)/ Karro

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

haha,fjortisvarning på karolin!^^ ;P

2007-12-26 @ 11:06:45
Postat av: Singoalla Tiroler

Tur att du haller dig aktiv haha, ville bara saga God Jul och hoppas att du har haft det fint och trivsamt. Tanker pa dig. Lycka till pa resan, det gar sakert jattebra, ta allt med ro. Kram

2007-12-26 @ 12:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0