Sista Potter-boken och minnen efter Taizé.

I måndags kväll kom jag så hem efter  årets Taizéresa, något vimmelkantig efter bussen. Lite halvnere efter att ha behövt åka hem så tidigt, men jäklar vad jag ska stanna nästa år! Och jösses vad mycket holländare det var där i år... Hela mitt huvud känns lite uppochner efter resan, känns som att någonting har förändrats men jag vet inte rikigt vad... Jag är lite som en ny människa :D Mina två sötisar Miis och Linda hängde med hem igen delvis p.g.a. trassel med bussbiljetterna. Då fick jag i alla fall sällskap av dem på bussen :)

I lördags vid kl. 01.01 på morgonen släpptes sjunde Harry Potter på engelska... Gissa vem som var på releasefest på bakgården och sen väntade i tre timmar för att få en? Ledtråd: det var jag. Har lite ångest över att det är SISTA BOKEN efter att dessa böcker följt mig sedan jag var typ elva. Jag och en annan tjej jag snackade med började nästan gråta när en gumma höll tal på releasefesten om dessa böcker.

Nu ska jag samla ihop kort från Taizé som jag vill ha framkallade. Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0