Tror minsann att The Sims2 är på tapeten...

I dag har jag varit med päronen och syrran i stan för att titta på tapeter till mitt rum. Gosh vad fint de hade städat där inne när jag var i Taizé, kände knappt igen mig när jag kom hem. Nu ska där snart bli nya tapeter och nytt golv är det tänkt, så att vi kan ha matchande golv i mitt rum och hallen som det är i småsyskonens respektive rum. När man alltid har beslutsångest, har huvudvärk och befinner sig mitt bland OCEANER av tapetmönster och ombeds välja ett eller två blir det lite jobbigt... Det här ska liksom klistras fast på mina väggar och går inte att ångra ifall jag vill. Jag tror att jag vill ha grönt i alla fall...

Efter vår visit i färghandeln åkte vi till Gränby centrum för att fika, men valde att köpa med oss fikabröd och i stället köpa ett nytt The Sims-spel: The Sims2 Året runt. Jag vill bara spela, men vi fick inte ens igång installationsguiden! Snyft snyft från mig och syrran som var så förväntansfulla, ska försöka få fason på det där sen. Mamma gav sig på laptopen som inte funkat helt på typ 14 månader och fick igång den, men den fastnar som förut efter ett tag. Hoppet är att hon ska få igång den så att vi KANSKE kan installera alla The Sims-spel på den eller att vi lyckas fixa Cd- och Dvd-enhetsgrejerna på denna dator. På onsdag drar vi till Göteborg i tre dagar, så vi lär väl ändå packa en del i morgon, *suck*. Den nya Hary Potter är så otrolig spännande, har läst säkert 250 sidor eller nåt på tre dagar och ändå känns det som om boken precis börjat. LÄS DEN säger jag bara, och jag vill ha någon att diskutera den med!
Ha det gött / Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0