"I'll never let go, Jack"

I dag kom Linda och tittade på Titanic med mig, min lilla söta flicka :D Vi satt där och grät i kapp i soffan, den är så BRA! De sorgligaste scenerna är nog när det äldre paret håller om varandra och mamman läser sagor för sina barn tills de somnar, alltihop medan vatten strömmar in... Åh, så romantisk! Vi kom överens om att vi vill hitta varsin Jack om någon som honom finns kvar. En äkta gentleman som är charmig, trevlig, rolig, kreativ, positiv, ärlig... Har du sett honom, så ring mig! Mamma och pappa är och skjutsar knoddarna till Norrköping och jag är förvånad över att de inte är hemma än. Nu ska jag antingen spela The Sims när möjlighet finns eller göra något vettigt. Jag röstar för det första alternativet! So long/ Karro-hopp

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag börjar böla bara jag tänker på Titanic ;) det var trevligt vännen! =) Puss!

2007-06-27 @ 19:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0