Raindrops is falling on my head...

I dag har jag jobbat igen, men vi fick problem när det började regna vid lunch. Efter lunch begav vi oss till Vägverkets kontor (vår...typ... bas!) p.g.a regnet, men därifrån åkte vi som inte hade moppe bil med Johanna ner till Pepparn för att röja upp det sista... Sen slutade vi före två. Vi kommer att få problem med att sysselsätta oss framöver! Vi har typ gjort klart de områden vi ska göra, nästan slut på arbetsuppgifter, en vecka kvar att arbeta och efter oss kommer en grupp till i tre veckor som ska ha någonting att göra. De är bossarnas problem, men jag tycker att det känns lite som brister i planeringen. Vad tror de att vi är, sniglar?

Josiane, en utbytesstudent från Quebec i Kanada som gick i min klass i år, åkte hem i går! Gosh vad konstigt det känns att hon inte ska gå i min klass i höst... Det är ju till och med helt nya klasser efter våra profiler, men ändå! Josiane, kom tillbakaa! Kommer att SAKNA DIG ju! Vem ska nu vara min trogna pendlarkompis?

10 dagar till Taizé, längtan är obeskrivlig! Just nu känns det också otroligt tomt här hemma, mamma flöh till Reykjavik i morse, pappa är inte hemma från jobbet än och skitungarna i Norrköping. Ska ingen ens ringa och fråga hur jag mår, ensam hemma en hel eftermiddag? Inte en endaste en förutom pappa kommer hem i kväll och så kommer det att vara till på söndag. Himmel, vad håller jag på med?

Kram och kyss, sommarkryss/ Sekatören is BACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0