Samarbete.

En diskussion om samarbete på lektionen i Internationella relationer slutade faktiskt lite oväntat. Hela klassen minus en fick plats på två stolar... 19 pers. Det gjorde vi bra! Hoppas att läraren verkligen bjuder på fika nästa gång...

I onsdags hade jag min teaterlektion och stannade sen för att titta på lite improvisationer av teatereleverna. Varför får inte vi göra något roligt på öppet hus? För att vi är "halvesteter"? För att IK i sin originalform inte existerar årgången efter oss? Jag vill också improvisera inför folk! Vi läser egentligen typ 350 av 450 av teater-esteternas inriktning (då tog jag bort "Arbetsmiljö och säkerhet" och "Nutida konst"). Sen i går så tror jag att jag lyckades räkna så pass mycket att jag klarar mig bra på provet på måndag även om jag inte är i kapp (vi delade upp provet i två delar). Hade dock lite svårt att koncentrera mig...

I morse på fotolektionen var jag nog riktigt borta. Det hade i alla fall blivit bilder på filmen jag och Jessica knäppte upp i måndags, även om bländarinstälningen kanske var lite fucked up i förhållande till slutartiden. Ska börja kopiera upp bilder på måndag, men jag kan inte välja vilken! Vi skulle spegla rörelse och jag har en bild tagen på för långt avstånd som annars skulle blivit jättefin (en dansare som snurrar runt) och en som kanske kan bli häftig där den ena dansaren syns i båda speglarna. Plus ett antal andra... Jag älskar verkligen att fota!

Nu i helgen ska jag till Sigtuna på konferens om engagemang. Jag vet inte riktigt hur pepp jag egentligen är, men om inte annat så får jag en gratis helg borta. Min ryggsäckus gigantus står inlåst hos elevassistenten och jag borde gå och hämta den snart. Och kolla om cafeterian är öppen, jag är jättehungrig, och sen gå på toa. Jag ska nog göra allt detta när som helst, nu när jag skrivit ut busstider och allt det andra. För snart ser jag ubåtar...
Nu går jag. Punkt slut. Och KOMMENTERA.
Kram/ Karolin

Kommentarer
Postat av: Drakman

Hoppas helgen i Sigtuna blir bra! Tror säkert att de kan vara intressant å jävligt roligt. :)
Krämkramar ^^

2007-11-18 @ 00:50:28
URL: http://queenjam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0