Findusnet

I dag har jag hittat en laptop på marken. Det är sant! Naturligtvis behöll jag den inte utan gick till receptionen som hänvisade till teknikerskrubben. Han som satt där sökte på namnet som stod på laptopen och fick upp tre eller fyra i Uppsala som hette något liknande. Den första vi ringde visste ingenting om datorn men innan vi ringde nästa så kollade jag i laptopen där det stod att den var låst och bara kunde låsas upp av någonting Findusnet. Nästa vi ringde fick som första fråga om hon visste vad findusnet var och det visste hon, men det var en annan med samma namn som jobbade på Findus i Stockholm som ägde datorn. Folk blandade ihop dem hela tiden så hon visste precis vem den andra var. Teknikern fick hennes telefonnummer och mitt namn och nummer ifall hon ville komma i kontakt med mig. Dagens goda gärning, jag behåller inget som inte är mitt! För jag blir ju så himla glad om någon gör detsamma för mig! Skriver mer ikväll för nu ska jag gå. / Karolin 


Kommentarer
Postat av: kusinvitaminlinda

duktig,duktig är du då...^^;P

2007-10-28 @ 15:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0