What's my age again?

Jag vet fan snart inte vad jag heter. Jag vet i alla fall i stora drag vad min ryggrad är bra för men nu har vi tydligen ingen rörelselektion i eftermiddag. Får hugga Maarit och se till så att vi vet vad vi ska göra för IR-projekt i alla fall så får väl jag göra det själv sen om det behövs för jag vill fan inte få IG på något. Särskilt inte det här som jag kan en del saker om. Jävla affisch!

I dag fyller min Hulta myndig. Så stor min flicka har blivit! Grattis grattis grattis grattis! Men hon kan tydligen inte följa med på 27-timmars :( Buhuu! MEN TILL GENÈVE KAN HON FÖLJA MED OCH FAN VAD KUL VI KOMMER HA! Vi kommer att rocka hela Schweiz gumman :D Vad skulle jag göra utan dig?

Om 20 minuter börjar engelskan. Dags att sätta fart.

PS. Min Sofia fick rollen som Anita i musikalen! Fan vad stolt jag är! Ska bli jävligt kul att se improvisationen i eftermiddag men samtidigt hjärteslitande sorgligt och hemskt att inte få göra någonting. Bli över. DS.

(KOMMENTERA!)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack =)

2007-11-02 @ 13:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0