Lägg till lite The Beatles och agitera fem sekunder per minut så ordnar det sig säkert.

I morse var en ganska jobbig morgon. Eller, jag han ju med bussen och så men när jag satt på bussen så blev jag bara ledsen. Lyssnade på två depplåtar om och om igen innan jag lyssnade på en låt som hitills aldrig misslyckats med att få mig att må bättre. "Here comes the sun" med Beatles. "Here comes the sun, do-do-dodo, here comes the sun, I say: it's allright! Little darling, I feel that ice is slowly mealting..." Det känns som om de stod framför mig med sina aukustiska gitarrer och sjöng om att allt kommer att ordna sig. I think I'm in love :D

När jag väl kom till skolan så var det foto :D Vi fick framkalla filmerna vi knäppte upp i måndags eftermiddag, vilket var skitläskigt eftersom så mycket kan gå fel...Agitera,vänta,agitera,hällut, i med nästa vätska... En stackare snurrade upp hela filmen på spolen i fullt dagsljus och förstörde därmed hela filmen... Bara att springa ut och ta nya kort! Likadant för de som läraren öppnade burken för... Ett par rullar blev svarta men våra bilder klarade sig! We rock! Ska bli så jäkla kul att få ner dem på papper ordentligt.

I går var det visst kick-off för SKU kombinerat med ett litet födelsedagskalas, för i morgon är det exakt 15 år sedan S:ta Birgittakyrkan invigdes. Vi satte tårtljus i en polarbrödsmacka (hade inget annat, men det var svårt att få dem att stå), käkade massor av kakor och godis och dansade med Stumpen (SKU i Uppsala stifts maskot, vandrar mellan olika lokalavdelningar). Det var skitkul! Att man inte kan ha jävligt roligt utan alkohol är verkligen bullshit. Se på oss, vi är nyktra men galna i alla fall!

Förresten, apropå det där uSB-minnet jag vann. När jag kom till skolan dagen därpå hade Hanna vunnit ett likadant :S

Och ni får väldigt gärna kommentera när ni har läst så att jag får se vilka som läser och så!

Puss och kram och nyp i ljumsken / Karro

Kommentarer
Postat av: Linda

jag har läst =)

2007-09-15 @ 14:36:52
Postat av: linda

hahaha,kusin vitamin...^^
jag läser åxå;P

2007-09-17 @ 14:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0