Mästerfotografen i trasiga Converse.

I går hade jag foto igen! De andra två från min grupp var inte där, så jag fick en hel kopierings-belysnings-maskinsgreja heeelt för mig själv vilket passar mig utmärkt :) Gjorde FYRA provremsor (tog en jäkla massa tid! Belysa, framkalla 1,5 min, stoppbad 15 sek, fix 5 minuter...) och efter det framkallade jag äntligen min första bild föreställande Jennie som stod på tågspåret utanför skolan, måste erkänna att det var en genial idé att ha ett försvinnande tågspår som bakgrund (gissa vem som kom på den idén?). Yeah, det här kan jag bli bra på!

Mina skor är jättetrasiga. Särskilt högerskon, det är inte så mycket av sulan som sitter kvar vid tyget... Och det är verkligen jätte, jättesynd för det är typ de finaste Converseskor jag någonsin sett, alldeles svarta och röda och skotskrutiga... Jag älskar dem så himla mycket men nu börjar de verkligen gå sönder på riktigt. Jag ska se om jag kan hitta ett par likadana, om det finns några kvar i butikerna. För vadå, även om jag kanske hittar ett annat par i vår så är det ju inte förbjudet att ha två par skor. Dessutom borde de väl vara på slutrea snart. Eller? Hur många köper Converse i september?

Snart fyller jag minsann 17. Wohoo! Då räknar Taizé mig som ung vuxen och det känns så bra att slippa böna och be om undantag från 16-årsgrupperna mer. Jag får stanna där ensam utan ledare och kanske jag kan vara där hela nästa sommar om jag sparar tillräckligt och har tid och lust. Genève nästa i alla fall, jag är nästan besatt av tanken på Genève och att jag snart är i ITALIEN. 05.00 ska jag vara på Arlanda om tre veckor... Bologna, heeere we coomee! Jag kommer nog att bli en backpacker när jag blir stor!

Duuktiga "Lindorna" har kommenterat! Fortsätt så!

Kraamis bananis! /Karro

Kommentarer
Postat av: linda

ja du kommer iaf inte va hemma så mkt,så som du far och flänger;P

2007-09-18 @ 23:09:12
Postat av: carro

jag köpte ett kar converse i helgas, av samma anldening som du, sulorna och tyget hängde knappt ihop längre x_x .
är detta den karro jag tror det är? :)
\\carro från enköping

2007-09-20 @ 08:16:35
URL: http://keki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0