WTF!? Regn!?

I går var jag hos farmor och firade hennes 65-årsdag två veckor i efterskott... Det var väl trevligt :D Lekte mest med lillkusinen Tindra, fyra år, för på släktkalas har det liksom blivit mitt jobb nuförtiden. Och Davids, men han är på Mixrace med handbollen så det blev jag och lite Malin som skötte lekandet. Tindra är så himla sööt, men hon har lite svårt att förstå att jag kanske vill prata lite med de andra också.

I går kväll skulle jag göra en av de mest udda läxor jag någonsin fått... Från röst-delen av kursen röst och rörelse så fick jag i läxa tända ett ljus, blåsa ut det, tända det igen och sedan öka avståndet mellan mig och ljuset hela tiden. Slutade med att jag stod ca en meter ifrån ljuset och flåsade... Inte nog med att mamma retades också.

I dag är det tänkt att vi ska spela Volleyboll vid Särsta igen. Faktum är bara att det regnar. Kan innebära att vi måste spela inomhus i Segerstaskolans gympasal; lågt i tak, går inte att sätta upp ett nät ordentligt, aukustikplattor som man nästan slår ner vid varje ordentlig serv... Jaja, c'est la vie som man skulle säga på franska! Tant pis!
Puss och Kram!/ Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0