Countdown...

Vår engelskalärare tror nog att vi har italienare hela dagen, för hon kom aldrig till lektionen. Vi gick efter en kvart... Så nu är det bara att vänta nervöst på de tidigare nämndas ankomst. Vid fyra ska vi vara i cafeterian och duka upp fikabuffén till när de kommer runt fem. Men ganska nice att kunna slappa lite nu... Funderar på att spela lite spel på internet och kanske läsa boken, och varför inte hämta mina foton från Foto A som slutade för över en månad sen?

Stackars mamma fick inte sova någonting inatt för att valpen gnällde konstant. Hon låg med buren bredvid sängen och det var väldigt pipigt från den hela natten... Även jag hade svårt att sova när pappas och mitt bullbak var över vid tolv. Redovisningen på Kultur- och idéhistorian gick ganska bra, och vi fick skjuta upp vår deadline i Tonårspsykologi. Jippie :D Fast bara till fredagen då jag ska på DÅM, så det blir jobbigt i alla fall med två dar på sig... Jaja...

JA! Jag kan ju hämta min nyponsoppa som ligger kvar i dansarnas kyl! GOTT!!!!! Jag är ett matgeni. Ett geni på matfronten alltså, åtminstone just nu. NYPONSOPPA ÄR BÄST!
/ Nyponet
 

Kommentarer
Postat av: Bella

hej du :P

vi har massor att planera du :P hehe typ ett bord till konfafesten ;D men vi tar de i helgen va?
ha de skumbanana :P

2008-04-16 @ 00:28:15
URL: http://bellibell.blogg.se
Postat av: Singoalla Tiroler

Oh nej, jag hinner inte kommentera allt du skriver langre, det gar for fort! Jag kan tanka
mig att du har det fullt, hundvalpen later sa sot. Har kan man kopa hundvalpar for 50 kr i tunnelbanan de ar ocksa jattesota men har saklart inga vaccineringar eller nagot sant. Lite opraktiskt alltsa, annars skulle jag kopa en! Lycka till med Manlio, han later ju valdigt manli.. Larma av och ha det fint. Kram

2008-04-16 @ 13:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0