Stormens öga?

Det känns som att jag har lugnat ner mig lite nu. Vi scenografer verkar behövas mest på fredag och lördag med ledig söndag, samt att vi kan rycka in under måndagen och tisdagen på intensivveckan om det behövs. I går hade jag till och med tid (eller hade jag egentligen tid?) att fixa ett par SKU-grejer ( fixa och fixa, jag skickade typ två mail). Kultur- och idéhistorian är nästan klar faktiskt och jag kan redovisa på tisdag i stället för på torsdag, jag vet bara inte hur jag ska redovisa. Det är bara typ 230 sidor kvar i boken nu, jag läser förresten Nils Holgerssons underbara resa genom Sverige, den är typ 550 sidor utan illustrationer skulle jag gissa. I lördags när jag delade ut min reklam förföljde den boken mig. Selma Lagerlöf tittade upp från varenda Uppsalatidning ( med rubriken " inte bara känd från tjugan" eller nåt liknande) och när jag dessutom kom till en brevlåda med namnet HOLGERSSON skrivet med stora bokstäver trodde jag att jag skulle dö. Jag kände mig så paranoid! Då hade jag redan typ sträckläst 100 sidor för att få något gjort...

Jag fortsätter att rapportera senare, för nu vill jag ha mat. Först ska jag se om tonårspsykologiläraren är inne... Undersökningen vill jag bli klar med innan italienarna invaderar.
Ha det!/ Karro

Kommentarer
Postat av: Singoalla Tiroler

Hej, skont att saker kanns battre. Det ar nog bast att du laser den dar boken da....

2008-04-09 @ 12:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0