Badbehov obeskrivligt

Idag har jag och Sara haft picknick och badat bakom Maggan. Det var så himla kul att se henne igen. Och skönt att bada! Bara femte gången jag badade den här sommaren, jag som älskar att bada! En gång med Cornelia, två gånger på Diskusmötet i Sandvik och ett snabbt dopp med 40 pers som publik när kineserna var här. Det är skandalöst. Vid fint väder kunde vi kanske åka till stranden under Riksmötet men innan dess får jag se till att bada loss. Det är bara det att min familj inte är särskilt glada i att bada och mammas och pappas semestrar är slut och alla kompisar tycks var bortresta eller jobba. Bada, någon?

Mitt projekt går rätt bra. Men hundarna tycks kunna äta ALLT...

Nu ska jag nog spela sims och kolla om tvillingfusket funkade. Min sim är höggravid :) Jag är verkligen nördig på det där spelet!

/K4®0£¡η (mitt namn på datanördsspråk?)

Kommentarer
Postat av: Singoalla Tiroler

Hej Karolin!

Ville bara saga att jag last din blogg och den var trevlig som vanligt. Tack sa jattemycket for ditt brev, ett svar ar redan skrivet och snart postat. Hoppas att allt ar fint, ta hand om dig. Kram!

2008-07-23 @ 07:10:45
Postat av: Ida (Valbo)

Jag har precis samma problem med badandet. Ingen kan när jag kan :( Jag vill bada men känns inte så roligt att åka själv till badet heller.

2008-07-23 @ 13:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0