Hr många vuxenpoäng ger ett Ica-kort?

Igår hände det först ingenting. Så jag bestämde mig för att ta saken i egna händer! Jag ringde Jenny och hon hade inte heller någonting att göra så jag gick hem till dem, eller vi möttes på vägen... Så vi satte oss i skuggan på framsidan eftersom det var för varmt i solen, satt där och snackade i typ två-tre timmar innan vi bestämde oss för att hyra en film. Så efter att ha fått fart på två cyklar rullade vi ner mot ICA. Väl där hyrde vi två filmer, Shrek den tredje och "Irene Huss- Glasdjävulen". Och så köpte vi ganska mycket godis, lite chips och dip. Linda satt i kassan och Tobias fick dra sitt ICA-kort på mina och Jennys varor (poäng till Tobias, wey...). Jag ska skaffa ett ICA-kort, både för vuxenpoängen och för att jag faktiskt handlar en del på ICA och kunde få lite bonus ;D Fast jag tror att jag glömde min ansökningsfolder hemma hos dem sen... Fan... Få väl hämta en ny. 
Sen cyklade vi hem igen med alla uppförsbackar (jag svär, det finns typ inte en enda plan yta i hela Knivsta, det lutar alltid åt något håll. På riktigt!) och satte igång Shrek. Den var inte riktigt lika bra som de två första tror jag, men rolig var den i alla fall! Efter den flyttade vi ner i vardagsrummet för att inte störa Linda och Tobias som skulle upp tidigt och så satt vi där och såg på Glasdjävulen. Den var rätt obehaglig på sina ställen och den har satt spår... Sen var klockan plötsligt ett på natten när filmen var slut och snälle morbror skjutsade hem mig. Det var mysigt med filmkväll, det får vi göra om någon gång!

Min Corredutt messade mig och frågade om jag ville hänga med på Pride. Om jag ville! Men hon kunde bara den tredje och det är enda dagen under Prideveckan jag INTE kan för då åker jag till Riksmötet. GAH! Jag ska på paraden med SKU i alla fall. Har varit lite av en samordnare för min, Anders och Chrilles resa. Så skönt egentligen, då slipper jag vara beroende av att någon annan fixar allt. Någon annan som vill gå på Pride med mig? Någon mer SKUare som kanske vill med i paraden (alla andra också välkomna såklart!)? Kommentera, maila, messa eller RING!

Puss å kram
En som längtar till Taizé nåt obeskrivligt 

Kommentarer
Postat av: Ida

ICA-kort är nog en hel del vuxenpoäng. På DÅM när man skulle ha det märket förra året stod jag för två av tre innan vi upptäckte att det fanns massor på varje kort. :P Jag har till och med medmera-kort jag. Ännu mer vuxenpoäng. Ojoj. Jag är gammal!

2008-07-24 @ 22:23:17
Postat av: Karolin

Jao, du är ju gammal nog att vara med på VETERANhelgen, så... ;D Har du sett att anmälan ligger uppe på medlemssidorna? Hur går det med eran turnering? Knivsta kanske kommer med ett lag, ska börja dra i folk under Taizéresan tänkte jag. När är sista anmälan?

2008-07-25 @ 00:15:12
Postat av: Sandra, Valbo

Tjena posten! Har hittat hit jag också. Ser att du undrar när sista anmälan till 5-kampen är! Det är den 15 augusti som är sista dagen för anmälan! Hoppas ni kommer med ett lag! Kram Kram S.

2008-07-27 @ 12:41:36
URL: http://pyyys.blogg.se/
Postat av: Sandra, Valbo

Jo men självklart. Jag ger dig uppskov tills ni kommer hem från Taize. Utan att ha frågat dom andra. Haha. Nej men jag är ju projektansvarig för 5-kampen så jag får bestämma det tycker jag! Hehe. Ha det så bra i Taize och hoppas ni får ihop till ett lag! Kram S.

2008-07-27 @ 21:43:50
URL: http://pyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0