Kalsingar någon?

Idag har jag fått min produktutbildning. Jag ska sälja strumpor och kalsonger till att börja med. Jag har också fått scheman där jag ska skriva in när jag vill jobba. Oh my gosh! Jag ska verkligen göra det här! Sen finns det en person som jag tycker är lite läskig på jobbet... Ingen ny och ingen ung, så där kan de flesta vara lugna. Kanske offentliggör här någon gång vem det är, men det är nog bäst att alla frågar själva. I morgon har jag sagt att jag ska vara där halv tio och först skriva ett prov på det jag lärt mig idag, lyssna på andra säljare och sen (gud hjälpe mig) få en egen användare och så småningom börja sälja. Jag borde kunna lyckas. Om någon som heter Karolin ringer från ITH och vill sälja strumpor och kalsonger så får ni köpa åtminstone första paketet för 39.90 så att jag får lite provision ;) De där kalsongerna såg rätt bekväma ut, fast jag använder inte kalsipper så vad kan jag säga egentligen... Hoppas jag blir bra på det här i alla fall, men jag vill ju inte pracka på folk något de inte vill ha. Men underkläder behöver väl alla... Som pappas jobbarkompis sa när han skulle förklara att han är säljare: "I'm a sailor, you know!"
/Seglare/säljare

Kommentarer
Postat av: Corrre

LOL, "i'm a sailor" hahahahha..

du kan ringa mig och så köper jag typ 10 kalsonger av dig ;P jag tycker däremot att du ska sälja blåbärspiller ist! gooott! <3

vi måste ses, min mobil e igång igen :)

men har inga pengar på den :/

PUSS söto ^^

2008-06-23 @ 20:01:33
URL: http://corredutten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0