Endast 40 dagar till Kinabesöket börjar...

Jiises vad trött jag blir. Lämnade in två tunga uppgifter i måndags, skrev två prov i tisdags, var ledig i onsdags men jobbade hela dagen med scenografimodellen i alla fall (efter att ha suttit uppe till 1 för att titta på "Fanny och Alexander"- ska skriva filmanalys på den tills tisdag), skrev nationella i matte i går och nu är jag bara slut... Ändå är det ingenting mot vad vissa andra har. Sötaste Ylva håller på med minst två saker samtidigt och sitter uppe hela nätterna och pluggar för att fixa schyssta betyg till studenten. Troligen gör många andra samma sak. Treornas betyg sätts på onsdag. De flesta av mina allra bästa vänner ska ta studenten. Sen försvinner de ut i världen eller Sverige eller så vet de inte vart. Jag vet tusen ställen dit jag skulle vilja sticka men jag får bida min tid ett år till och försöka göra mitt sista gymnasieår till det bästa jävla året i mitt liv hittills.

Nästa vår ska vi ju i alla fall till KINA! Det ska bli så kul när kinesen/-erna kommer och bor hos mig i sommar :D De blir tydligen helt lyriska när de ser kor, åkrar osv. eftersom de troligen aldrig varit utanför den storstad med 13 miljoner invånare de bor i. Då kanske det rentav är en fördel att jag bor mer åt vischan, vi får väl ringa någon bonde i Långhundra och se till så vi får åka dit och klappa kor och sen åka till mormor och plocka jordgubbar och hoppa studsmatta. Det kommer förhoppningsvis och troligtvis att bli helt underbart!

Nu ska jag möta pappa vid stationen. Pappa reser KOLLEKTIVT... Welcome to my world!
/Karro

Kommentarer
Postat av: Singoalla Tiroler

Hej Karolin, ville bara saga hej, Hej!

Hoppas att allt ar bra, lycka till med allt pluggande. Snart ar det sommar, vad ska du gora under lovet? Ta hand om dig, kram

2008-05-26 @ 06:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0