Overflow ERROR

I tisdags tog livsstilsprogrammet slut. Jag hoppas verkligen att jag lyckas med det här nu när jag vet lite hur man kan göra. Jag och Cornelia har redan varit på vattengympa och vi lär göra om det, enda problemet är att Hälsohuset snart har sommarstängt. Tror jag. Informationen på hemsidan är ytterst begränsad. Vi får väl gå fler promenader då helt enkelt.

Jag har så grymt mycket skolarbete att göra egentligen. Jag skrev prov om energi, vitaminer och grejs på gympan för ett par timmar sen och jag tror att det gick bra. I morse skrev vi läs- och hörförståelse i engelska och ibland var paniken nära. På måndag ska ett tonårspsykologiarbete vara inne och helst också det försenade arbetet som ligger sen förut... Då har vi också prov i geografi på "näringsliv i förändring" och konfliktanalysen till Internationella relationer vara inne om den ska bli betygsatt över huvud taget. På tisdag tror jag att matteprovet ligger och "någon gång nästa vecka" ska jag skriva nationella i matte vilket de andra gjorde när jag var borta.
Allting kommer verkligen nu, och det är nu jag ska visa det där sista som avgör om jag har visat mig värd ett VG eller ett MVG. Ju mer jag har att göra, desto mindre får jag gjort. Varför sitter jag här och bloggar nu till exempel? Jag är bara handlingsförlamad och trött och slut. Plötsligt kommer en våg av stress och ångest och sen orkar jag ingenting igen. Jag blir bara så less! VARFÖR ska jag pressa mig själv så hårt, VARFÖR? Jag blir vansinnig.

Som jag sa till Mattias när jag hälsade på lokalavdelningen i Almunge i måndags kväll:
Jag känner mig som en fiskmås med förlamade vingar.

/ PLUGGIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0