JAG VANN!

Detta är helt otroligt, men JAG VANN RESAN TILL ETIOPIEN! Idag när jag gick på gågatan ringde Jessica från Rädda Barnen och sa att jag vunnit. JAG! Och jag får ta med en kompis! Jag är inte ens vaccinerad (ska fixa det i morgon)! Jag behöver inte betala någonting! (Fast jag måste köpa en kamera så klart!) Det går knappt att inte avsluta varje mening i detta inlägg med något annat än utropstecken! Gissa om jag kommer att fara som en skottspole i skolan i morgon... Fixa ledigt, försöka fixa så att jag kan skippa nationella proven i svenska eller göra dem i vår, kanske fixa en förlängd deadline här och var... 
Och Jenny fick läsa upp ett av de bifogade dokumenten i mailet Jessica skickade i telefon för mig som inte kunde öppna det, det andra kunde ingen öppna. Det lät helt fantastiskt, vi ska både titta på Rädda Barnens arbete och göra annat, tex. rida i en nationalpark och gå på sightseeing i Addis Abeba där vi kommer att bo på ett HILTON-HOTELL. För övrigt har jag frågat Jenny om hon kan tänka sig att följa med mig. Haha, snacka om 18-årspresent... Typ "Hej, vill du följa med mig till Afrika?". Jag är så lycklig över att jag vann att jag knappt kan andas. 3 november lyfter vi från Arlanda, Etiopien här kommer jag! Det här är ingen resa jag kunnat boka hos en resebyrå, den är alldeles unik. Åh, jag är så GLAAAD! Och varje kväll under resan ska jag blogga på Pirajas hemsida på piraja.se så då kan ju intresserade läsa där om jag inte lägger upp det här : ) VILKEN LYCKODAG!

Puss och kram
/ Överlycklig!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0