UKK, här kommer Knivstakusinerna!

I dag har släkten varit här. Allihopa träffades samtidigt vilket inte är särskilt ofta, någon brukar alltid saknas! Oftast är det kanske jag som saknas... Det bara blir så i mitt aktiva liv. Vi åt mat och jag fick pengar, ett par strumpor, en grej att massera huvudet med och en ananas. Ja, en ananas! Fredrik hade tydligen fått en melon istället för blomma av mamma i somras när han fyllde år, så nu fick jag en ananas... Och så fick jag en biljett till en föreställning med Björn Gustafsson, Soran Ismail, Özz Nujen och Måns Möller på lördag! Jag och Jenny ska gå tillsammans och det kommer att bli världsbäst är jag fullständigt övertygad om. Vi på Uppsala Konsert och Kongress, håll i er Uppsala! Linda skulle gå om några veckor så då kan vi tracka henne och berätta ALLA skämt i förväg XD Vad kul vi ska ha Jenny... Och så ska vi gå ut och äta innan. Wei!

Vilken helg, jag fattar inte att det är måndag i morgon och jag måste gå till skolan. Men efter skolan ska jag Mingla på stiftets hus med andra delegationen från Zimbabwe :) Sånt brukar alltid bli kul. Men jag är så trött... Jag måste försöka börja äta normalare igen. Idag vid middagstid var första gången jag åt ett mer normalt mål mat sen i fredags kväll. Innan åt jag bara bullar hos Lina igår och lite chokladrutesmet. Helt sjukt. Jag har inte varit särskilt hungrig heller... Dåliga vanor, måste bort. 

Jag tror att jag kanske har råd att åka på nyårsmötet i Bryssel :D Jag vill verkligen dit. Även om det känns konstigt att inte fira nyår med familjen så firar jag ju i alla fall jul med dem... Sen är frågan hur mycket pengar jag kommer att ha över till Kinaresan om jag tillbringar nyår i Belgien. Men det brukar lösa sig... Jag vill uppleva ett nyårsmöte till och nästa nyår vet jag ingenting om var jag är. Kan lika gärna vara på andra sidan jorden vid det laget! Min framtid är en blank sida... I går frågade Thessan mig vad jag skulle plugga på universitetet. Jag bara: "Universitet???"...

Nu ska jag kolla på Delfinbuss hemsida när sista dagen är för att boka biljetter till nyårsmötet. Lät som att Sofia och de skulle ner...

Hare bäst
/Kanelbullar är goda med kokos också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0