Vilken kväll!

Ja, sen i tisdags så är man då 18. Jag fattar det inte. Jag får göra nästan allt som är lagligt- utom att köpa sprit. Skum lag egentligen...

Och igår hade jag slutligen min fest. Helt underbart! Tack till ALLA som kom och gjorde kvällen minnesvärd. Kanske särskilt till Annika, Sofia, Ida och Line som hjälpte till. Och för alla fina presenter... Och somliga lämnade över på annorlunda sätt. Singi lämnade en jättefin present på byrån innan hon gick tillsammans med ett kort där hon skrivit så fint under kvällen, det var så fint att jag nästan grät. Och Sara gav mig en TAVLA som hon gjort själv! Den är så fin! Satsa på konstnärsyrket kvinna! Och då lämnar hon den på mitt rum så att andra inte får se denna konst... Skam.

Idag har jag träningsvärk efter en workshop som vi hade igår på teaterlektionen, ledd av två sydafrikaner. Vilken workshop! Man hade nästan andnöd när man gick därifrån, det var lite som nån sorts uppenbarelse. Så häftigt, sncaka om kick! Karro har träningsvärk i magen och ryggen...

Idag har jag städat efter igår. Sen bakad jag chokladrutor men saknade ingredienser till glasyren så den är fortfarande inte klar. Sen gick jag på möte med Knivstamaffian hemma hos Lina för att fira kanelbullens dag. Vi bakade bullar och satt sen och myste och såg på de 18 första avsnitten av "Mysteriet på Greveholm"...  Helt klart en av världens bästa julkalendrar. Sen ville Lina sova så jag, Kakan och Joel begav oss hemåt. På vägen kom vi på att Kakan också hade Mysteriet på Greveholm på video... Så vi gick hem till henne och såg de sista 6 avsnitten XD. Sen tyckte Kakan att vi skulle titta på Skönheten och Odjuret också, men jag sa att jag nog behövde gå hem och sova. Släkten kommer ju trots allt i morgon. Och här sitter jag nu i alla fall... Men nu ska jag faktiskt sova.

/18 år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0