13 timmar

Jag hade tänkt mig en lugn dag på pluggfronten i morgon. Om det ska vara det så får jag sätta fart nu... Jag måste:

  • Städa rummet
  • Veta hur många som kommer på festen och vad de är allergiska emot (hittills 11 anmälningar varav 7 kompletta)
  • Köpa in maten till fredag (kan göras först när ovanstående punkt är klar)
  • Förbereda en muntlig redovisning i engelska som ska presenteras på onsdag
  • Gå på funkisträff inför 27-timmars- på onsdag.
  • Gå på SKU-träff- torsdag kväll
  • På torsdag: förbereda en del av maten till fredagen
  • På fredag: sanera huset på hundpäls, städa i övrigt, laga mat, hämta folk vid stationen...
  • Gå i skolan
  • Hitta en schysst outfit till på fredag
  • Andas

Hur ska jag hinna med allt? Är i skolan nu för att göra franska, projektarbete och förhoppningsvis lite av engelskan. I eftermiddag blir det väl pluggintensiv. Och vad har jag gjort hittills? Bloggat... Jag är hopplös.

Haha, Ja Corre är en av de duktiga som anmält sig med allergier och allt :) Och i morgon ska vi äta ute med min familj och förhoppningsvis också mormor och morfar. Jippie :D
Allt får fixa sig. Jag går ju trots allt i pension snart.
/Knäpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0