Kräftfri kräftskiva

Det tog 3 timmar att dela ut reklamen i går,och då var vi två stycken. Större delen av tiden regnade det, så även mitt vanligtvis ypperliga immunförsvar gav vika. Jag är förkyld.

Sen gick jag på kräftskiva utan kräftor med Knivstamaffian ;D Vi åt knytismat (någon fuskis tog med kräftor!) och sjöng lite ur sånghäftena. Sen lekte vi maffia och självklart vann maffian där jag var med :D Lekte "soffan" gjorde vi också men mitt halsdukslag förlorade... Sen åt vi efterrätt som värdarna Therese och Cicci stod för. Vi lekte också Linas musiklek som jag misstänker att mitt lag vann rätt överlägset. Sen började en del droppa av och vi dansade lite och snackade en jädra massa under hela kvällen. Dagens överraskning för mig vara att Line dök upp! Den lille rackaren hade åkt ner från Hofors utan att säga något till mig! Det var en fantastisk kväll, tack ALLIHOP!

Idag har jag gjort ett massivt fotoalbum på Facebook. Jag borde räkna matte också.
/Kräftan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0