36 timmar.

Familjen har stuckit på handbollsmatch så jag och hundarna äger huset i ett par timmar. Sen hoppas jag att vi ska åka till mormor. Kratta lite löv, eller lite löv blir det nog inte. De har ju så himla stor trädgård... Klippa gräset brukar väl ta någon timme eller så om man är ensam. Jag skulle behöva låna ett uppfällbart bord till festen också. Herregud, jag är besatt av den där festen... Det jobbiga är att folk inte anmäler sig, inte än i alla fall. Allting kanske ramlar in i morgon som jag satt som det datum då jag helst vill att man ska ha anmält sig. Man FÅR ju anmäla sig efter det, men jag vill gärna kunna beräkna maten och så. Jag kommer att behöva skjuts till affären för att handla allt och jag vill veta ungefär hur många som kommer. Om det bara skulle bli 10 så kan jag ju bjuda 10 nya liksom, jag fick rensa som tusan för att sålla fram de jag bjudit. Jaja, det fixar sig... Jag har börjat städa mitt rum i etapper. Igår tog jag fönstret och blommorna. Mycket kvar.

Hjälp, jag har bara idag och i morgon kvar av mitt liv som 17-åring... Jag har gått ifrån "när jag blir 18 ska jag..." till "Vad ska jag göra när jag fortfarande är 17?". Bäst före 30 september liksom. Hih, jag och kusin-Linda ska gå på krogen tillsammans för hon tycker att hon är för gammal för att gå själv... GAMMAL! HA-HA! Hon fyller 20 i dag. Grattis gumman :D Inte långt kvar tills Jenny kan gå med oss på krogen också... 22 oktober, yeah baby!

Nu ska jag kanske fortsätta städa eller göra lite franska eller projektarbete. Det blir nog städningen.
/ Nedräkning

Kommentarer
Postat av: Corre

jag har varit en duktig flicka och anmält mig ;P

puss

2008-09-28 @ 21:41:18
Postat av: Linda

Ja men jag är fan nästan för gammal för att gå på krogen nu....pensionärsdansen är väl mer nåt för mig.Eller nej,det är också för ungt,menuett är nog mer min grej nu.den ndansen är ju bra gammal,precis som jag....^^

2008-09-28 @ 23:01:37
Postat av: carro

GRATTIS, på födelsedagen :D

2008-09-30 @ 23:39:24
URL: http://ikilledmydinnerwithkungfu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0