Trötter

I dag var det skolfoto. Det ger faktiskt lite ångest. Inte nog med att man vill se snygg ut, det här är dessutom sista chansen under skolgången att göra det. Okej, studentfotot, men det gills inte. Hoppas man såg någorlunda OK ut i alla fall och inte som förra året. I alla fall bättre än förra året.

Idag höll jag också på att somna i skolan. Jag sov typ 5 timmar i natt (ett avsnitt av Sex & the city och ett av Navy CIS, en av mina favoritserier!). FÖR LITE. Hade säkert snygga påsar under ögonen på skolfotot. Här är vi pessimistiska.

Vi har en handledare till projketarbetet :) Alla IK3or ska ha samma. Lars, hade honom i geografi förra året. Blir säkert bra bara vi får komma igång snart. Nu ska jag kolla om det är något bra på TV. 
/ Måste sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0