Parlez-vous francais?

I dag hade jag bara en lektion, och också terminens första prov. Svenska, prov på språkhistoria och sånt. Efter det gick jag för säkert fjärde gången på en vecka och knackade på franskalärarens dörr för att hämta boken hon lovat att jag skulle få låna. Tanken var att jag skulle läsa in steg 2 lite på egen hand om jag ville. Hon var där den här gången, och tydligen ska det finnas andra som läser steg 2 i år! Jag får vara med! Bara en av lektionerna i veckan funkar med mitt schema men resten klarar jag själv. Åååh, jippiiiie!

Ikväll var vi på vattengympa och fick träffa Cornelias halvsyrra Carro. Schysst namn måste jag få säga ;D Hon verkar snäll.
Nu måste jag sätta mig vid andra datorn och maila iväg min engelskauppsats. Nu börjas det...
/Korken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0