SDR-utdelare till er tjänst.

SDR är märkliga. Jag är egentligen så trött på dem att jag vill spy. De har ökat på mitt distrikt från 279 hushåll (tog 1-2 timmar att blada och 2-3 timmar att gå om jag var ensam) till 427. 427! De har för detta höjt lönen med 93 kr. För 150 nya hushåll? Skämtar de med mig? Men jag misstänker att jag lär behålla jobbet tills jag hittar en ny inkomstkälla. Jag kan massor av saker men arbetsmarknaden tycks inte vilja ha mig i alla fall. Än så länge. 1 oktober ska jag söka massor av jobb minsann som jag inte var behörig till 29 september... I dag har jag skrivit min önskelista. Japp, åtminstone jag skriver fortfarande såna. Här är den:
En Nikon COOLPIX P80 (en jättefin kompaktkamera med 18x optisk zoom)
Kameraväska till ovanstående kamera
Stort korsord (finns i typ affischstorlek)
Pengar till Bryssel- och Kinaresa
Perfekt burk/matlåda att ha 2 mackor i, typ Lingongrova-storlek
Presentkort på IKEA
Strumpor
Något fint från Globalen
Myntbox för kronor, finns hos Household

Jag är säkert världsmästare på att önska mig konstiga saker...
I morgon ska jag och pappa dela ut denna reklam (som denna vecka dessutom inkluderar en katalog som väger 375 g STYCK) och sen ska jag på kräftskiva utan kräftor. Wei!
/Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0