Skrikande barn är mindre söta.

Vissa reklamer bara hatar man. Jag avskyr den som telenor har nu där några ungar gråter, gnäller och får raseriutbrott över djur som de vill ha. Jag får ångest av den! Dessa bölande ungar... Jag vill nog ha barn en vacker dag (men först ska jag helst ha gymansieexamen, några år där jag är fri och helst en stabil inkomst och någon att leva med), men när jag ser den där reklamen skriker mitt huvud bara USCH, en sån vill jag inte ha! En skrikande gråtande liten minimänniska som det dessutom tar 9 månader av väntan och en maximalt smärtsam process för att få ut monstret. Fast egentligen vet jag ju att det skulle vara värt det... Jag har svårt att tänka mig mig själv om 10-20 år utan barn. De är så fantastiska.

Nu ska jag titta på Journeyman. Jag har tänkt se på det sen det började och det verkar bra men jag har alltid missat det.

För övrigt anser jag att det är hutlöst dyrt att ta körkort!
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0