Långkörartisdag nr 2 - snark.

Ytterligare en långkörartisdag. I morse på teaterlektionen gick vi till Celsius för att se 28 sibiriska ungdomar sjunga och dansa. Jag tycket det var riktigt bra faktiskt. En del av dansarna var så himla bra! Vissa formligen flög. Det är intressant med en kultur som är så olik våran. Tänk då hur det blir i Kina!

Kina, ja. Jag och Hanna har bestämt oss för att göra en utställning om Kina som projektarbete. Vi satt och planerade det i dag. Vi har värsta bra idéerna.  Vi tänkte välja några ämnen att fördjupa oss i och sen ställa ut det på något sätt på tre-fyra ställen. Ta inträde på 15-20 spänn att skänka till hjälporganisationer som jobbar i Kina. Vi vill sätta igång! Problemet är bara att vi inte har någon handledare. Lärarna vägrar vara det innan det står i deras arbetsuppgifter att de ska vara handledare. Likadant med mentorsfunktionen, ingen har en mentor än. Det där med mentor kan väl vänta. Men först säger de att det är viktigt viktigt VIKTIGT att vi kommer igång med projektarbetet så fort som möjligt, allra senast i början av september, och sen kan vi inte börja i alla fall! Vi måste ha en handledare som kan godkänna projektplanen som vi inte vet hur vi sak formulera till vår osynlige handledare.

Jag är helt slut efter vattengympan. Jag har köpt mitt terminskort nu. Nu kör vi, Curre! Glöm inte att du ska kommentera när du läser min blogg! Jag vill veta om du har träningsvärk i morgon. Den här instruktören är bäst! Ses på torsdag, don't be late honey ;D

Idag höll jag verkligen på att somna under genomgången på matten. På riktigt. I natt tittade jag på två avsnitt av Sex & the city. Har typ aldrig tittat på det förut, men i natt fastnade jag. Jag behöver min sömn, annars blir jag mindre mänsklig. Och yes, jag fick ont i huvudet. Jag får ju ont i huvudet så ofta, och risken är onekligen större när jag sovit för lite och stressar. Blä.

Nu ska jag se om det vankas Sex & the city i kväll eller om jag ska sova. Go kväll.
/Sjusovaren  

Kommentarer
Postat av: Corre

haha :D nej, jag har faktiskt ingen träningsvärk, inte Carro heller :) har du? däremot va jag äckligt trött idag, försov mig (a)

2008-09-10 @ 18:15:02
URL: http://corredutten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0