I can mooove!

Jag kan röra mig igen! Efter att ha halvt haltandes tagit mig ner till sjukgymnasten har jag fått övningar och KAn RÖRA MIG. Ryggen har varit lite till och från men är mycket bättre än förr. Kunde ju till och med jobba i förrgår. Mitt jobb är för övrigt en överraskningstombola.

När jag fick förslaget att jobba med psykiska funktionshinder som Downs Syndrom, autism och så vidare undrade jag om de blivit knäppa eller missförstått allt. Jag tänkte väl mest att den som trodde att jag kunde klara det jobbet inte var helt hundra i kapsylen. Visst, jag bryr mig om folk, men ändå? Jag åkte på mitt volontärår i England och kom fram till at jag kunde det, och sen jag kom hem har jag då och då timvikarierat på ett boende här hemma. Det är minst sagt spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0