Skatorna flyger uppochner över Tierp. Jag fattar varför nu.

I går hade jag foto igen och framkallade en ny bild. Inte riktigt lika vacker som den förra, men ändå fin. Två timmar känns inte långt när man har foto...
Det är för övrigt helt otroligt vad en lärare kan få en att göra. I går på röst-lektionen skulle vi para ihop oss, hitta på ett läte att kalla på varandra med, ställa oss på varsina sida av rummet, sedan krypa mot varandra och försöka hitta den andra med hjälp av lätet... Lär ha sett roligt ut för de som blev klara först och fick titta sig omkring på de andra. Teaterapor som vi är så tycker vi la bara att det är kul ;D

I förrgår trodde jag att ett mirakel hade skett. Jag hittade likadana Converse som jag har nu, i min storlek, för halva priset :350 kronor! Överlycklig lade jag undan dem, gick tillbaka och köpte dem i går. Sedan åkte jag tåg med Alexander, Cilla och Carro hem till Knivsta, och vad händer? Jag glömde skorna PÅ TÅGET. Det är sant. Så i stället för att planera utställningen till i morgon (i torsdags träffades vi efter Taizé, vi ska berätta om Taizé på kyrkfikat i morgon och jag och Kristina ska göra en utställning) så ringde vi till bussgodset i Uppsala, hittegodset i Tierp (där ingen svarade) och Upplysningen där jag slutligen fick svaret :leta igenom tåget du åkte på när det vänt i Upplands Väsby, annars får du hämta skorna i Tierp på måndag om de nu inte är stulna. Jag ock Kristina letade igenom tågets ena del (tyvärr var det nog fel ända) innan tåget måste åka igen... Inga skor. Så jag får hoppas att de finns kvar, att de är hittade och att de kanske kan skicka dem från Tierp så att jag slipper åka dit och hämta dem... Mina nya, fina skor... Måste skaffa ett par bra gå-skor till Bologna också.

Idag är det slö-lördag. Vara hemma och lata sig. Familjen på herrlagsmatch i handboll. skönt att det finns såna dagar också, då man kan gå fult klädd och bara slappa och spela dator. Och Thessa, jag blev faktiskt lite skrämd i går när du var  Knivsta och jag inte såg dig också "du är ute och går ser jag..." dyker upp på mobilens display. Jag ville också ha pizza.
Carro från Enköping: jag tror att jag är den du tror att jag är! Om du är rödrödrödhåriga enköpings-Carro som jag träffade på en affär i Enköping av en slump för ett tag sen och är med i SKU så är det nog ingen tvekan om saken ;D Heja Converse!

Puss å kram!/ Karro
(Pst... fortsätt kommentera, I love it!)

Kommentarer
Postat av: carro

haha, då är du du och jag jag ;D ja jag är det rödrödrödhåriga saken :) va kul! :D hej på du, allt bra? :)

2007-09-22 @ 14:18:17
URL: http://keki.blogg.se
Postat av: linda

asså,karolin.....vad ska man säga?350 spänn åt helvete.....;P
nej jag ska inte va elak,hoppas
att du får tillbaka dom:)

2007-09-23 @ 20:03:52
Postat av: Karolin

Vilken Linda nu då? Kusin eller Hultan?

2007-09-23 @ 21:42:01
URL: http://kompostkvarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0